یک شنبه 3 فروردين 1393
ن : KiMia & NaRgeS

 

پایان نامه دختر خالمو بردم صحافی بعد بهش اس دادم جلدش سرمه ای و نوشته هاشم زرکوب.

اس داده هاشم زرکوب دیگه کیه؟ چرا اسم خودمو ننوشتی!

قیافه ی من اون لحظه :|
اخه چرا بعضیا فک میکنن خیلی بامزن؟؟!!

.

.

.

بـه مامانم میگم چرا رو سـقـف همسایه بیشتر از سقف ما برف نشسته؟؟؟ میگه چون اونا پولدارترن ..
یعنی من با این جوابای قانع کنندش زندگی میکنما !!!
:))

.

.

.

مامانم یه ساعته داره صدام میزنه که بیا کار مهمی دارم
رفتم میگه:عمت تا نیم ساعت دیگه میاد حوصلشو ندارم بگو توخونه نیستم
من:مامان من دروغ نمیگم زنگ بزن بگو نیاد...(بعد از لحظاتی دعوا بنده راضی شدم.)
حالا عمم اومده،من:عمه جون مامانم بیرون کار داشت رفت به من گفت ازتون عذرخواهی کنم...مامانم بدو بدو اومده میگه:دختر تو مرض داری دروغ میگی؟؟؟
فاطی جون فداتشم شما ببخشید شاید من تو تربیتش کم گذاشتم!!
من:
:|
عمم:اخه ادم تو این سن دروغ میگه؟؟از قدت خجالت بکش!!!
همچنان من:
:|

یکاری میکنن ادم به خودشم شک کنه !


نظرات شما عزیزان:

علی دهقان
ساعت15:02---13 مرداد 1393
وبلاگت عالی بود موفق باشی عزیز

نازنین
ساعت16:16---12 مرداد 1393
شنگ ترین لحظه ی عمر ، لحظه ی با تو بودنه
حتی اگه نباشی تو ، عطر تن تو با منه
احساس قلب من شده ، بودن با تو تا ابد
نمیشه حتی توی خواب ، قید نگاه تو رو زد
خوب می دونم که گوش تو ، از حرف عاشقی پره
اما بدون که سرنوشت ، بی تو رقم نمی خوره


saeed
ساعت11:41---10 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبلاگت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی
پاسخ:سلام مرسی. حتما میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قند و نمک و آدرس ghandonamak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.